Aktualnie szukamy osób na stanowiska:
1) Opiekun do Klubu Dziecięcego NUBO
Jeśli lubisz spędzać czas z dziećmi i potrafisz się z nimi porozumieć oraz masz pomysł na kreatywną zabawę to PRACA DLA CIEBIE.
Nawet jeżeli nie posiadasz wymaganych kwalifikacji i tak możesz aplikować! Gwarantujemy Ci szkolenie.
Najważniejsze informacje:
- wynagrodzenie 2400,00 zł netto,
- praca w wymiarze 8 godzin dziennie,
- praca w Śródmieściu lub na Widzewie.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- opieka nad dziećmi,
- kreatywne spędzanie czasu,
- współpraca z rodzicami.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie minimalne średnie,
- zaświadczenia o niekaralności.
Mile widziane:
- kwalifikacje ukierunkowane na opiekę nad dziećmi,
- znajomość języków obcych,
- doświadczenie w pracy z dziećmi,
- książeczka sanepidowska,
- cierpliwość,
- odpowiedzialność,
- pozytywne nastawienie do świata.
2) Osoba ds. porządkowych do klubu dziecięcego NUBO
Jeśli lubisz spędzać czas z dziećmi, ale niekoniecznie chcesz się nimi opiekować cały dzień to PRACA DLA CIEBIE.
Najważniejsze informacje:
- wynagrodzenie 1125 zł brutto,
- praca w wymiarze 4 godziny dziennie,
- praca w Śródmieściu lub na Widzewie.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- sprzątanie sal
- zmywanie po posiłkach
- utrzymanie w czystości zabawek
- pomoc przy karmieniu dzieci.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie minimalne średnie,
- zaświadczenia o niekaralności.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z dziećmi,
- książeczka sanepidowską,
- umiejętności pracy w zespole,
- cierpliwość,
- odpowiedzialność,
- pozytywne nastawienie do świata.
3) Pracownik techniczny do Klubu Dziecięcego NUBO
Jeżeli posiadasz samochód i prawo jazdy oraz jesteś sprawny fizycznie to PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE!
Najważniejsze informacje:
- wynagrodzenie 1125 zł brutto,
- praca w wymiarze 4 godziny dziennie,
- praca w Śródmieściu lub na Widzewie.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- robienie zaopatrzenia
- pomoce techniczne w placówkach
Nasze wymagania to:
- prawo jazdy kategorii B,
- własny sprawny samochód,
- zaświadczenia o niekaralności.
Mile widziane:
- doświadczenie w wykonywaniu podobnej pracy,
- punktualności,
- umiejętności pracy w zespole,
- odpowiedzialności,
- książeczka sanepidowska.
4) Specjalista ds. projektów unijnych
Nasze wymagania to:
- wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość, analiza finansowa),
- doświadczenie przy realizacji projektów unijnych (min. 3 lata).
- znajomość obowiązujących przepisów dotyczących ww.
- umiejętność konstruowania pism urzędowych,
- umiejętność redagowania tekstów – swoboda w operowaniu słowem, umiejętność budowania matrycy logicznej projektu wraz z uzasadnieniem potrzeby realizacji projektu
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w języku obcym, (poziom B2 i wyższy),
- umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakiet biurowy w stopniu zaawansowanym, Excel),
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- zdolności organizacyjne
- umiejętność rozwiązywania problemów.
- sumienność, wysoka samodyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz motywacja.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- analiza możliwości finansowania inicjatyw fundacji ze źródeł zewnętrznych, krajowych i międzynarodowych,
- aplikowanie o środki unijne,
- obsługa realizowanych przez fundację projektów (w tym m. in. rekrutacja i szkolenia).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- udział w szkoleniach,
- interesującą pracę w młodym zespole.
UWAGA: Prosimy o uwzględnieniu w CV listy projektów (wraz z podaniem ich wartości), w których kandydatka/kandydat uczestniczył.
5) Pracownik biurowy ze znajomością j. angielskiego
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, będziesz odpowiadać za:
- Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze
- Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- Organizację wyjazdów biznesowych (rezerwację hoteli, biletów lotniczych)
- Współpracę z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi
- Obsługę spotkań wewnętrznych (rezerwację i przygotowywanie sal konferencyjnych oraz organizację imprez firmowych)
- Wsparcie pozostałych działów firmy w ich codziennych obowiązkach.
Dlaczego Ty?
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim – warunek konieczny
- Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) nie sprawia Ci trudności
- Posiadasz „Can do” attitude i silną motywację do samodoskonalenia
- Charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista
- Jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną
- Łatwo nawiązujesz kontakty oraz budujesz relacje
- Jesteś nastawiony/a na współpracę oraz pomoc organizacyjną gościom i pracownikom.
Dlaczego z nami?
- Zdobywasz doświadczenie w kreatywnym zespole organizacji NGO
- Doświadczasz współpracy w wielokulturowych zespołach
- Pracujesz w zespole energicznych, ciekawych ludzi
- Pomagamy Ci rozwijać Twoje umiejętności poprzez organizowane szkolenia i realizowane projekty
- Otrzymujesz realne możliwości rozwoju zawodowego
- Zapewniamy Ci stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Wybrana osoba w ramach opisanego stanowiska będzie pracować przy jednej z nowo tworzonych centrów wsparcia Rodziców / Opiekunów prawnych pn. Work Life Balance Center.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres rekrutacja@instytutrozwoju.pl z nazwą stanowiska wpisaną w temacie CV.
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).